Sommigen zoeken naar een mooie plek, wij maken een mooie plek
Als event assistant zijn wij de spin in het web bij de organisatie van uw personeelsfeest, relatie event, zakelijke beurs of huwelijk. Wij kunnen de productie al bij de de voorbereidingen starten, denk hierbij aan het bellen van alle leveranciers en ervoor zorgen dat alle gemaakte afspraken worden na geleefd. Ook het aanvragen van de juiste vergunningen, locatiebezoek, prijsafspraken wij regelen het voor u.
Hieronder een aantal voorbeelden van een aantal taken die wij van u over kunnen nemen:
- vergunningen, wetten en gemeentelijke zaken
- locaties bezoeken
- prijsafspraken onderhandelen
- draaiboek schrijven
- vuurwerkshows
- relatiegeschenken
- foto en/of videograaf
- boeken van artiesten
- naleven riders zowel voor de techniek als van de artiesten
- beveiliging en ehbo regelen
- aanspreekpunt op de dag zelf
- planning maken voor personeel (dient zelf te worden aangeleverd tenzij anders is overeengekomen)
- troubleshooter